Жоюға ажалдылар: этникалық білім беру, азаматтық және этникалық басым мәселелері

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JH.2023.v110.i3.14
        87 81

Аннотация

Бұл мақалада Жапониядағы этникалық кәрістер мысалында этникалық сәйкестілік теориясына, этникалық білім беру ерекшеліктеріне және азаматтыққа шолу жасалады.  Жапониядағы кәрістердің этникалық білімі Солтүстік Кореяның мектеп жүйесімен байланысты. Нәтижесінде білім алуды таңдау саяси траекторияны таңдаумен және этникалық кәрістердің жеке бағытымен анықталды. Авторлар, Жапонияда этникалық білім беруді таңдау этникалық кәріс балаларындағы әлеуметтік оқшауланудың сөзсіз болуына әкеледі деп болжайды. Авторлар Жапониядағы мектептердің этникалық білімінің салдарын зерттейді. Құрылмақты сұхбат арқылы авторлар білім берудегі этникалық дискриминация теориясын қолдаудағы дәлелдер жинады. Бірінші.  Этникалық кәрістер білім беруде таңдау жасай алады. Екінші.  Білім беру бағыты тек этникалық емес, саяси сипаттарды да қосылады.  Корей мектебін таңдаған кезде жас корейлер Солтүстік Корея режимі мен идеологиясын ұстануды таңдайды. Үшінші.  Кәріс тілін таңдаған кезде жастар міндетті түрде ұлтына қатысты стигматизация мен кемсітуге тап болады.  Авторлар этникалық сәйкестілік білім беру траекториясын қалыптастыратын сегменттелген ассимиляция басқаша жұмыс істейтінін анықтады. Жапониядағы кәрістер жағдайында кері себептік тәртіп қолданылады: білім беру тәжірибесі этникалық сәйкестікті қалыптастырады.

Түйінді сөздер: кәрістер, Жапония, этникалық сәйкестік, этникалық білім, азаматтық, ассимиляция

Жүктелулер

Как цитировать

Yem, N., & Кim V. (2023). Жоюға ажалдылар: этникалық білім беру, азаматтық және этникалық басым мәселелері. КазҰУ Хабаршысы. Тарих Сериясы, 110(3). https://doi.org/10.26577/JH.2023.v110.i3.14

Шығарылым

Бөлім

Раздел 2 Всемирная история