Музеология ғылым ретінде: қазақстандық шынайылықтарМузеология ғылымының негізгі аспектілері – түсініктеме аппараты, кадрларды даярлау жүйесі, бағытталған ғылыми институттар, кәсіби қауымдастықтар және мерзімдік басылымдар. Зерттеу жұмыстары та
DOI:
https://doi.org/10.26577/JH.2020.v96.i1.16Аннотация
Музеология ғылымының негізгі аспектілері – түсініктеме аппараты, кадрларды даярлау жүйесі, бағытталған ғылыми институттар, кәсіби қауымдастықтар және мерзімдік басылымдар. Зерттеу жұмыстары тақырып барысында негізделген сұрақтардың мәселелерін, оларға талдау және сипаттама беруді қамтиды. Оның өзектілігі музей ісінің тарихы, теориясы мен практикасы бойынша қазақстандық музеологиялық зерттеулерді жүйелеу қажеттіліктерінен туындаған, ең алдымен, кезеңін. Музеологиялық дәстүрлердің қалыптаспау нәтижесінде, оның ішінде музей институттарының географиялық кеңістікте алшақтықта болуы, музеологиялық зерттеулер мен музей тәжірибелердің жік-жікке бөлінуі байқалады. Зерттеу нәтижесінде келесі қорытындыға келуге болады: музеология ғылым негізінде Қазақстанда бастау алу кезеңінде тұр, авторлардың көбі өз зерттеулерін профильдік ғылыми басылымдарда жариялайды немесе назарын музей тарихына бөледі, оның үстіне олардың теориялық сипаты да жоқ; зерттеу нәтижесінде қалыптасқан ақпарат көздерін зерттеуге толық мүмкіндіктің жоқтығы. Мақалада тұңғыш рет қазақстандық музейлердің шынайы жағдайының көрінісі және олардың кәсіби кеңістіктегі теориялық талдау мәселесіне талдау жасалған. Сондай-ақ, мәселенің шешу жолдары ұсынылып, қазақстандық музеологияны жоғары ғылыми деңгейге шығару жолдары көрсетілген. Түйін сөздер: музеология, музей ісі, Қазақстан музейлері, кәсіби музей қауымдастықтары, музей баспалары, музей қызметкерлерін кәсіби дайындау. Түйін сөздер : музейтану, музей iсi, Қазақстан музейлері, кәсіби музей қауымдастықтары, музей басылымдары, музей қызметкерлерін оқытуЖүктелулер
Как цитировать
Fayzullina, G. (2020). Музеология ғылым ретінде: қазақстандық шынайылықтарМузеология ғылымының негізгі аспектілері – түсініктеме аппараты, кадрларды даярлау жүйесі, бағытталған ғылыми институттар, кәсіби қауымдастықтар және мерзімдік басылымдар. Зерттеу жұмыстары та. КазҰУ Хабаршысы. Тарих Сериясы, 96(1), 126–136. https://doi.org/10.26577/JH.2020.v96.i1.16
Шығарылым
Бөлім
Вестник КазНУ: Серия историческая